Terugkeer- en Terugbetalingsbeleid
Welkom bij VEVOR.nl! Al onze producten worden geleverd met 12 maanden garantie en kunnen binnen 30 dagen na levering gratis worden geretourneerd om erkende redenen! Dezelfde garantie geldt voor vervangende producten. Alsjeblieft
contact us als je problemen hebt!
Hoe retourneren en een terugbetaling/vervanging krijgen?
Step 1: Neem contact op met onze VEVOR-klantendienst (
Contacteer ons ) en geef de reden op en de nodige foto's of video's om uw bestelling te verifiëren.
Step 2: Onze klantendienst onderzoekt en biedt een oplossing op basis van ons beleid.
Step 3: Beide partijen bereiken een akkoord over de oplossing, en onze klantendienst bezorgt de retourinformatie (Stuur uw retourzending niet naar het adres van de afzender op uw pakket.).
Step 4: Stuur het product terug (indien nodig). Wanneer ons magazijn de retourzending ontvangt, zal onze klantenservice de terugbetaling/vervanging uitvoeren. En u zult de terugbetaling binnen 2-14 werkdagen ontvangen. De exacte tijd is afhankelijk van uw kaartuitgever.
1.Redenen Voor Gratis Teruggave
Reden voor terugkeer | Note |
DOA(Dood bij aankomst)
|
U kunt het direct verwerpen als het beschadigd is bevestigd
|
Verkeerd artikel verzonden
|
Bezorg ons duidelijke foto's van het artikel, het SKU/PN-nummer en alle verzendetiketten op het pakket
|
Komt niet overeen met de beschrijving
|
Geef ons wat foto's om het probleem te laten zien
|
Kwaliteitsproblemen
|
Geef ons wat foto's of video's om het te verifiëren
|
Missende onderdelen
|
Geef ons wat foto's of video's om het te verifiëren
|
Opmerking: Gelieve
contact us met de nodige foto's of video's voor bovenvermelde retoursituaties. Eenmaal geverifieerd, zullen wij u een passende oplossing aanbieden.
2.Redenen Om Geen Voorstander Te Zijn Van Gratis Terugkeer
Reden voor terugkeer | Note |
Te laat gekomen
|
VEVOR biedt geen gratis retourzending aan indien de levering vertraagd is door oorzaken buiten onze wil.
|
Niet willen/nodig/leuk vinden
|
Het artikel ontvangen maar van gedachten veranderd/besteld per vergissing/prijs veranderd
Voldoet niet aan mijn verwachtingen/ Hoge verzendkosten betalen/ Betere producten vinden |
Zonder handleiding of niet-standaard handleiding
| Contact us for an electronic or video manual
|
Fout van de gebruiker
|
Schade veroorzaakt door de gebruiker wordt niet gedekt/ Verkeerd gekocht |
Nota: Voor bovengenoemde retoursituaties, zal de koper de kosten van terugkeer & restock dragen.
3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Betaalmethode | Verwerkingstijd van de restitutie | Note |
Kredietkaart
|
Binnen 3-15 werkdagen na ontvangst van de terugbetalingse-mail (afhankelijk van uw kaartuitgever)
|
Wij zullen u geen verwerkingskosten aanrekenen
|
Paypal
|
Tot 48 uur nadat u de terugbetalingse-mail hebt ontvangen
|
/
|
Klarna
|
Afhankelijk van uw financiële instelling kan het tot 14 dagen duren voor het geld op uw rekening staat.
|
/
|
Opmerking: Als u binnen de gestelde termijn geen terugbetaling hebt ontvangen, kunt u
contact met ons opnemen of de uitgever van uw kaart.
Verklaring: VEVOR behoudt zich alle rechten voor de uiteindelijke uitleg van het retour- en restitutiebeleid. Indien u vragen heeft, aarzel dan niet om
contact met ons opnemen .